Wednesday, November 23, 2011

Tsauks!

Mul oli täitsa positiivne päev. Kui enne oli mu pea norgu vajunud, siis täna hakkasin ma seda natuke tõstma, just Amburi kohapealt. Ma ei taha midagi öelda ega ära needuda, aga mul on hea tunne selle erinevate asjade proovimisega. Täna tõin ta sisse, panin boksi ja siis kükitasin maha ja ta tuli mind nuuskima jne. Ostsin teda nänniga ka ära.. Samas tuli ta ise ka norima ja nospeldama. Aga tegin talle täna topeltkordet ja pärast seda ohjamist. Kordel oli hämmastavalt tubli, ta kuulas mu häälkäsklusi :O läks edasi mu nõksutamise peale. yeeye, juba see tegi mu tuju paremaks. Ta oli mõlemat pidi jumala tubli, KUULAS :O mu käsklusi edasi minemiseks ja tagasi tulekuks, ÜLLATAV ! Ja no ohjamisel oli ta väga mõistev, kohe väga väga. Tegin traavi ka niimoodi ja alguses tahtis liduma panna, aga oma häälega ning märguandega rahunes maha ! Siis jalutasin niisama ka maneezis, mõtlesin, et jooksen, vaatan kas jookseb mul käekõrval ja jooksiski :O kunagi ta ei teinud seda, loivas ainult, aga nüüd natuke häälega ja ongi olemas. WOW. Need on küll kõik pisiasad, aga nendest saabki algus, ma väga loodan, et ma olen nüüd temaga õigel teel. Pärast veel puges mulle ja tahtis head. Mulje jäi vähemalt selline, et ta oli ka ise sellega rahul, mis täna tegime. Mul on veel mõned mõtted, mida teha, et mitte rutiini sattuda !

Lotossiga käisin ka. Ja temagi oli täna nii super ! OEH, kõike tegi niii hästi !! Ja KESKMISTRAAVI :O wow, see oli täna tasemel lihtsalt, pole lihtsalt sõnuuu. Kindlasti saaks ka natuke paremini, kuna hästi natukene kiirustas, aga me oleme ligilähedal sellel kõige paremal. :) No galopp vist on veel see asi, mille kallal tuleb tööd teha, kuid sellel niii väga viga ei ole, aga ma tean, et tema suudab paremini ka ;) Mina pean ainult õigeid märguandeid andma.

Ma isegi ootan juba homseid trenne ! ;) Kuigi praegused postitused on rohkem keskendunud Amburile, ups. Aga lihtsalt, see kellest ennem kirjutan, sellest ka pikem jutt tuleb.

Homseni !

No comments: